Saturday, May 30, 2009

Alhamdulillah anak papa sudah sihat



Syukur alhamdulillah anak-anak papa sudah sihat. Tapi buat masa ini adam dan umairah tak pergi nursery.. rehat kat umah dulu. Lagipun kat umah ada bibik yang baru...:) (Mak teh yang jaga). Thank you mak teh.. tak pelah cukup bulan dapat gaji ye. Lepas cuti sekolah nanti adam n yah pergi la nursery semula lagipun ateh pun dah nak keje kan? Kat bawah ni gmbr adam n yah sedang test motorsikal baru..Amacam cun tak?


Adam dengan penuh gaya atas motosikal baru..

Yah pun sibuk jugak nak test motor abang adam..jgn jadi minah rempit ye..

2 comments:

hashanim said...

amboi.. kecik2 lagi dah ada motor.. lesen dah amik blum? ;-)

shazzz_atul said...

waaahhh!!!
adam n yah da ade bibik baru eh????
kah..kah..kah...!!!
amboih2..!!!
da ade motor lak|??
abis la brg2 kt dlm umah mak tuk!!!!
rndu bangat sih!!!
mak teh, selamat menggantikan tempat ma zatul yup!!!!